NIVEA je že osmo leto v sodelovanju z Zvezo Prijateljev Mladine Slovenije pripravila vseslovenski dobrodelni projekt NIVEA Podarite nam modro srce, s katerim so vsi sodelujoči podarili več kot 100.000 src. Podjetje Beiersdorf d.o.o. je za vsako izmed src danes podarilo 0,25 EUR v Učni sklad NIVEA, s čimer se je sklad oplemenitil za 25.706 EUR. Ob tej priložnosti se je NIVEA od srca zahvalila svojim ambasadorjem, podpornikom in prijateljem.

Šolanje je osnovna dobrina, s katerim posameznik sprejema znanje in se opremlja z veščinami, ki so potrebne za uresničevanje možnosti in razvijanje kompetenc. Kljub temu, da gre za osnovno pravico pa možnosti za uspešno šolanje niso za vse enake. Podjetje Beiersdorf d.o.o. se tega dobro zaveda, zato z znamko NIVEA že osmo leto poziva k sodelovanju v akciji NIVEA Podarite nam modro srce. Dolgoletna ambasadorka Manca Košir je ponosna, da je denar namenjen šolanju: “Všeč mi je to, da NIVEA, kot odgovorno podjetje, zbira denar prav za Učni sklad. Kajti šolanje, izobraževanje, učenje in kultura, to je osnova slehernega posameznika za osebno rast in tudi za rast vsakega naroda, da se lahko dvigne na raven, ko postane bivanje zares kakovostno, smiselno, lepo in srečno.”

Produktni vodja in vodja projekta NIVEA Podarite nam modro srce Anita Bogataj Melihen je ob uspešnem zaključku osme dobrodelne akcije povedala: “Naši štipendisti nam vsem predstavljajo velik navdih, zgled in pogum in prav ponosni smo na vsakega od njih. Izobrazba je temelj in popotnica za celo življenje, ki bi morala biti omogočena prav vsakemu otroku, zato smo veseli, da lahko pri tem pomagamo. Njim samim in tudi njihovim družinam. Skrb za družino je z NIVEO namreč neločljivo povezana.” Nela Zadro, vodja marketinga pri znamki NIVEA za Slovenijo in Hrvaško, pa je ob tem dodala: “NIVEA s tem vrača del sredstev v lokalno okolje in se tako z njim še bolje poveže. Zakaj je to potrebno, se je včasih težko zavedati, kadar sam, kot otrok, živiš normalno in brezskrbno življenje. A prav je, da pomislimo tudi na tiste, ki teh možnosti nimajo.”

Akciji so se letos pridružili številni ambasadorji, ki so še dodatno pripomogli k večjemu številu zbranih src. Med njimi so bili Rok Perko, Boštjan Gorenc – Pižama, Manca Košir, Luka Špik, Ota Širca Roš, Nina Pušlar in 6 Pack Čukur. Ob predaji čeka je danes svoj namen sodelovanja pri akciji olimpijec Rok Perko povzel takole: “Z veseljem sem se odzval na poziv znamke NIVEA. Biti del pomoči za otroke, ki so v stiski in niso deležni osnovnih stvari, katerih so deležni njihovi sovrstniki, je nekaj, kar bom vedno pripravljen narediti.” Stand up komiku Boštjanu Gorencu – Pižami pa je pri akciji NIVEA Podarite nam modro srce najbolj všeč to, da dobro ve kam gredo donirana sredstva. O tem je povedal: “Akcija poteka s pomočjo ZPMS, ki koordinira kar lepo število teh akcij, ki so žal dandanes potrebne in pri tem ni nobenih stranskih poti, kjer bi se denar lahko izgubljal.”

Celotno sporočilo za javnost

Foto utrinki


1: NIVEA ambasadorji: Rok Perko, Manca Košir in Boštjan Gorenc – Pižama


2: Predstavniki podjetja Beiersdorf v družbi ambasadorjev: Katja Pavli, Boštjan Gorenc, Anita Bogataj Melihen, Rok Perko, Manca Košir, Branko Kotarac, Mateja Peršič in Nela Zadro


3: Zaključni dogodek


4: Boštjan Gorenc – Pižama in Manca Košir


5: Branko Kotarac, direktor enote Beiersdorf Slovenija in Hrvaška, med predajo čeka predsednici ZPMS Darji Groznik in predstavnikoma štipendistov


6: Štipendista Martin in Lucija v družbi olimpijca Roka Perka


7: Štipendista Martin in Lucija, Manca Košir in Branko Kotarac