• V humanitarni akciji so člani programa zvestobe SMILE & DRIVE donirali 5.258.800 točk, dodatna 2.000.000 točk je prispevalo podjetje MOL & INA. 
  • Z doniranimi točkami smo brezskrbne počitnice omogočili več kot 110 otrokom iz socialno šibkega okolja.
  • Program zvestobe SMILE & DRIVE se je konec julija letos poslovil s slovenskega trga, na vseh bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji sprejemamo program zvestobe Skupine MOL, MOL Move. 

Koper, 19. avgust 2024 – Konec julija se je program zvestobe SMILE & DRIVE poslovil s slovenskega trga, saj ga je zamenjal program zvestobe Skupine MOL, MOL Move. S tem mejnikom se je zaključilo tudi doniranje točk, ki so jih člani SMILE & DRIVE s svojimi nakupi zbirali v preteklosti. Člani SMILE & DRIVE so skupaj donirali 5.258.800 točk, podjetje MOL & INA pa je dodalo še dodatnih 2.000.000 točk, zato smo brezskrbne počitnice v programu Pomežik soncu, ki ga vodi Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), omogočili več kot 110 otrokom. Donacijo smo v sredini preteklega tedna v Pacugu simbolično predali Bredi Krašna, generalni sekretarki ZPMS. 

Spomnimo, ob prevzemu podjetja OMV Slovenija (ki se danes imenuje MOL & INA, sedež pa ohranja v Kopru) junija lani, je Skupina MOL na slovenskem trgu pričela z dvema obsežnima projektoma: sprememba zunanje podobe bencinskih servisov nekdanjega OMV in prehod na enoten informacijski sistem na bencinskih servisih, s katerim je povezan tudi prehod na program zvestobe Skupine MOL, MOL Move. Medtem ko so vsi bencinski servisi nekdanjega OMV zunanjo podobo spremenili do konca aprila in jih stranke danes prepoznajo po blagovnih znamkah MOL in INA, se je prehod na MOL Move zaključil konec julija, s tem pa se je zaključilo tudi obdobje, v katerem je bilo mogoče na servisih, ki so od marca letos še sprejemali program zvestobe SMILE & DRIVE, donirati zbrane točke v dober namen. 

Za člane SMILE & DRIVE, ki se registrirajo v MOL Move, smo pripravili tudi posebno presenečenje. Če se član registrira v aplikacijo MOL Move in v njej poveže številko svoje kartice SMILE & DRIVE, ga nagradimo z dodatnimi 400 točkami oz. mu glede na njegove pretekle nakupovalne navade pripišemo višji status v MOL Move, kar pomeni, da ga nagradimo tudi za njegovo preteklo zbiranje točk oz. zvestobo. 

Strankam, ki so donirale točke in skupaj s podjetjem omogočile brezskrbne počitnice številnim otrokom, med katerimi so se nekateri celo prvič v življenju kopali v morju, se zahvaljujemo za njihovo plemenit doprinos k uspehu projekta. MOL v Sloveniji si bo tudi v prihodnje prizadeval sodelovati v projektih, ki spodbujajo vključevanje in razvoj potenciala mladih, hkrati pa smo zavezani tudi podpori razvoja športa in lokalnih skupnosti v slovenskem okolju.