NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) že dvanajsto leto zapored organizira akcijo Podarite nam modro srce, v okviru katere bo NIVEA tudi letos učni sklad pri ZPMS obogatila za 20.000 evrov ter sredstva v celoti namenila štipendiranju otrok in mladostnikov iz socialno šibkejših okolij.

Med 29. januarjem in 27. februarjem imamo čas, da izdelamo modra srca in jih v znak podpore akciji nalepimo na okna svojih domov ali službenih pisarn.

Dober namen bodo podprli tudi številni znani ambasadorji akcije, ki prihajajo iz športnega sveta. Saša Dončič, košarkarski trener in oče Luke Dončiča, nekdanji svetovni boksarski prvak po verziji IBF Dejan Zavec, smučarski as Rok Perko, član slovenske zlate košarkarske reprezentance Matic Rebec in nekdanji olimpijski in svetovni prvak v metu kladiva Primož Kozmus bodo s svojimi zgodbami o vztrajnosti, uspehu in ljubezni do športa na osnovnih šolah navdihovali otroke s pogumom za uresničitev svojih talentov in sanj, ter jih spodbujali k izdelovanju modrih src.

Modra srca so z akcijo Podarite nam modro srce postala simbol solidarnosti z otroki iz socialno šibkejših okolij, ki si marsikaj, kar je za njihove vrstnike samoumevno, težko privoščijo. NIVEA si v sodelovanju z ZPMS prizadeva s štipendijami čim več otrokom omogočiti lažjo pot skozi proces šolanja, uresničevanje svojih talentov in želja ter lažje vključevanje med svoje vrstnike. Otroke in mladostnike, ki prejmejo štipendijo, izbere Zveza prijateljev mladine.

Okrašena okna vaših sob lahko tudi ter fotografijo objavite na Facebooku ali Instagramu z oznako #NIVEAmodrosrce ali fotografijo oddate na www.nivea.si/nivea-novosti/modro-srce. Na ta način boste sodelovali v tedenskih žrebanjih za privlačne NIVEA nagrade.