PR SPOROČILO PODJETJA P&G
Z IZDELKI, KI JIM LAHKO ZAUPATE, POMAGATE DRUŽINAM V STISKI
V negotovih časih, s katerimi se iz dneva v dan soočamo, je dobro imeti zaupanja vrednega zaveznika. Ariel, Lenor, Pantene, Gillette, Always, Oral-B in druge blagovne znamke podjetja P&G, ki so se že večkrat izkazale kot prva izbira potrošnikov, stopajo skupaj v dobrodelno pobudo za pomoč družinam, ki jih je kriza v času epidemije COVID-19 najbolj prizadela. Od vsakega prodanega izdelka v času od 1. 9. do 30. 10. 2020 bo delež namenjen Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Cilj akcije je zbrati 30.000 €, ki jih bo podjetje Orbico, kot zastopnik blagovnih znamk P&G v Sloveniji, Zvezi prijateljev mladine Slovenije podarilo v obliki čistil in izdelkov za osebno nego.
Vsak nakup je donacija
Vsakdo, ki se odloči za nakup blagovnih znamk P&G, ne samo da zaupa njihovi kakovosti, pač pa s svojo izbiro tudi pomaga družinam v socialni stiski Z vsakim prodanim izdelkom sodelujočih blagovnih znamk Ariel, Lenor, Dash, Jar, Ambi Pur, Gillette, Old Spice, Head&Shoulders, Pantene, Pampers, Herbal Essences, Always, Naturella in Oral-B v obdobju od 1. 9. do 30. 10. 2020 se namreč polni dobrodelni sklad. V dveh mesecih dobrodelne akcije je cilj zbrati 30.000 €. Celoten znesek donacije bo podjetje Orbico v imenu podjetja P&G namenilo Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), in to v obliki izdelkov za osebno nego in čistil, torej osnovnih dobrin, ki jih družine v socialni stiski v tem občutljivem obdobju najbolj potrebujejo.
Ena skrb manj s kakovostnimi izdelki za dom in osebno nego
»P&G je želel pripraviti akcijo, ki bo s svojim sporočilom in prispevkom pustila pozitiven vtis v lokalnem okolju,« razlaga Katja Pavlica, vodja programa P&G na Orbico Slovenija. »Zavedamo se, da je vse več družin v zadnjih mesecih občutilo vpliv korona-krize. Mnogi so izgubili službe, prihranki kopnijo, stroški pa se kopičijo, sploh jeseni, ko je treba otroke opremiti za šolo. Zato želimo družine vsaj malce razbremeniti in jim ponuditi kakovostne in varne izdelke za dom in osebno nego. Povezali smo se z Zvezo prijateljev mladine Slovenije, saj redno spremljajo stanje in najbolje poznajo potrebe teh družin.«
Nabor izdelkov bo pripravljen v sodelovanju s strokovnimi sodelavci ZPMS. »Potrebe družin so različne, v splošnem pa ugotavljamo večje povpraševanje po pralnih praških in osnovnih izdelkih za nego kot so šamponi, zobne ščetke in higienski vložki«, je povedala Pika Potočnik, strokovna sodelavka za področje socialno-humanitarnih programov pri ZPMS. Paketi izdelkov bodo pripravljeni ob koncu akcije, družinam pa jih bodo razdelila lokalna društva prijateljev mladine, ki najbolj poznajo situacijo na terenu.
Izdelki, ki jim lahko zaupate
Potrošniki v času negotovosti in večje skrbi za svoje zdravje bolj zaupamo znanim blagovnim znamkam, na katere se lahko zanesemo. Dokazana učinkovitost, vrhunska kakovost in izjemen rezultat so le nekateri od dejavnikov, ki potrošnikom dajo občutek varnosti, udobja in samozavesti, da kar najbolje poskrbijo za svojo družino, dom in tudi zase.
Blagovne znamke podjetja P&G s projektom nagovarjajo prav vsakogar, da s premišljeno izbiro polepša vsakdan tako sebi kot skupnosti
Pripravila: Andreja Fras Martini; Orbico d.o.o.