V akciji, katere pobudnika sta podjetji Henkel in Mercator, so sodelovali vsi kupci proizvodov Persil, Silan in Somat na Mercatorjevih prodajnih mestih širom Slovenije. Z izkupičkom od prodaje omenjenih proizvodov bo Zveza prijateljev mladine Slovenije omogočila nepozabne zimske radosti, otrokom iz socialno ogroženih družin. Z zbranimi sredstvi bodo pobudniki akcije omogočili zimovanje 50 otrokom iz vse Slovenije.
Otroci, katerim starši ne morejo privoščiti zimskih počitnic, bodo zimovali na šestih priljubljenih zimskih destinacijah v Trenti, na Mariborskem Pohorju, v Kranjski Gori, Gorjah pri Bledu, Golteh in na Srednjem vrhu nad Gozdom Martuljek, kjer bodo otroci uživali v nepozabni smuki in sankanju. Poskrbljeno pa bo tudi za tiste, ki ne smučajo, saj bodo imeli priložnost obiskati slovensko obalo. V primorskem Pacugu pa bodo otroci uživali v plavanju v zaprtem bazenu z morsko vodo.
Zveza prijateljev mladine Slovenije ima že 65 letno tradicijo in pod svojim okriljem združuje 112 društev zvez prijateljev mladih, ki pokrivajo področje celotne Slovenije. Projekt Snežne kepe sreče bo razveselil otroke, katerim bo zimovanje prineslo priložnost za učenje zimskih športov.
“Poleg osnovnih sredstev, s katerimi pomagamo družinam v stiski, se nam zdi pomembno, da otrokom in mladostnikom nudimo tudi prostočasne aktivnosti, kot so letovanja in zimovanja. Na ta način jim omogočimo zamenjavo okolja, v katerem se lahko česa novega naučijo, stkejo nove prijateljske vezi in se preizkusijo v športnih aktivnostih, pri katerih lahko mimogrede odkrijejo svoje talente. Počitniške aktivnosti so za otroke in mladostnike zelo pomembne, saj jim omogočajo, da se naučijo tako samostojnosti in odgovornosti, kot tudi medsebojne pomoči in skupinskega dela, predvsem pa jim pričarajo teden brezskrbnosti in dobre volje. Akcija Snežne kepe sreče nam zato veliko pomeni. Za zbrana sredstva, s katerimi bomo omogočili zimovanje kar 50 otrokom, se najlepše zahvljaujemo podjetjema Henkel in Mercator ter vsem, ki so v akciji sodelovali,” je povedala Breda Krašna, generalna sekraterka Zveze prijateljev mladine Slovenije.
Henkel in Mercator sta ponosna na uspeh akcije in odziv kupcev, ki so podprli projekt. “Izjemno smo zadovoljni z odzivom kupcev in veseli nas, da smo akcijo uspešno pripeljali h koncu. S pomočjo projekta bomo otrokom omogočili zimovanje in postali delček nepozabne zimske radosti in spominov. Hvala Zvezi prijateljev mladine Slovenije, ki je sprejela našo pobudo za izvedbo akcije. Otrokom želimo veliko snega, smeha in zabave,” je dejal Uroš Vodopivec, key account manager za Mercator, Henkel Slovenija.
“Mercatorjevo sodelovanje s Henklom za dober namen poteka že vrsto let in zelo smo veseli, da lahko skupaj več prispevamo za dobrobit otrok. Verjamemo, da naše skupne akcije uspejo tudi zato, ker nam kupci zaupajo in ima naše delovanje večletno tradicijo. Zelo lepo je videti rezultate akcije v nasmehih otrok, za kar se zahvaljujemo vsem, ki so k temu prispevali,” je dejala Tanja Durin iz Mercatorjevega korporativnega komuniciranja.